Förvaltning och felanmälan

FÖRVALTNING OCH FELANMÄLAN

HSB Södertörn har hand om vår ekonomiska och tekniska förvaltning samt felanmälan. Felanmälan kan du delvis göra via Mitt HSB, delvis på nedanstående sätt:

 

Du kan kontakta deras kundtjänst per telefon på: 08-608 68 00

 

Telefontider är:

Måndag-fredag 09.00-12.00

Torsdag 16.00-18.00

 

Du kan också maila till: info.sodertorn@hsb.se

 

Vid behov av omedelbar hjälp när felanmälan ej är öppen. Dock enbart för akuta ärenden som påverkar fastigheten:

 

Jourmontör Securitas på telefon 08-657 64 70


Observera att om jour kontaktas för sådant som varje bostadsrättsinnehavare själv ansvarar för, kommer kostnaden för felsökning och arbete åläggas den enskilde medlemmen. Se ytterligare förtydligande under punkt 14 i ordningsreglerna och föreningens stadgar, § 31.